menu
ISBN: 9789001044824
Vanaf komend studiejaar nieuwe op studiemeister

Marketing denken, marketing doen

Zoek je een innovatieve leermethode die studenten voorbereidt op de moderne marketingwereld? Dit boek biedt bijdragen van meer dan vijftig NIMA-marketingprofessionals en leert klantinzichten verzamelen, waardeproposities ontwerpen en marketingcampagnes ontwikkelen, met flexibele toepassing voor diverse leerstijlen.

Op studiemeister vind je bij deze titel de volgende onderdelen:

  • Samenvattingen
  • Hoofdstuktoetsen
  • Ondersteunde materialen voor docenten

Onjuiste informatie?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen!

Contactformulier

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Verkeerde
code ingevuld

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Fout ontdekt?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig: