ISBN: 9789001044824
Beschikbaar op studiemeister

Marketing denken, marketing doen

Zoek je een innovatieve leermethode die studenten voorbereidt op de moderne marketingwereld? Dit boek biedt bijdragen van meer dan vijftig NIMA-marketingprofessionals en leert klantinzichten verzamelen, waardeproposities ontwerpen en marketingcampagnes ontwikkelen, met flexibele toepassing voor diverse leerstijlen.

Op studiemeister vind je bij deze titel de volgende onderdelen:

  • Samenvattingen
  • Hoofdstuktoetsen
  • Ondersteunde materialen voor docenten

Onjuiste informatie?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen!

Contactformulier

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Verkeerde
code ingevuld

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Fout ontdekt?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig: