menu
ISBN: 9789001016586
Beschikbaar op studiemeister

Inleiding tot de marketing

Inleiding tot de marketing geeft een compleet en actueel beeld van de beginselen van marketing en leert je een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. In deze geactualiseerde, 6e editie zijn de meeste Marketinginzichtcases en voorbeelden vervangen en is er meer aandacht voor het thema duurzaamheid, het belang van data, analytics, online en social-CRM.

Ook de vorige editie is beschikbaar op studiemeister: Inleiding tot de marketing (ed. 5)

Op studiemeister vind je bij deze titel de volgende onderdelen:

  • Samenvattingen
  • Hoofdstuktoetsen
  • Ondersteunde materialen voor docenten

Onjuiste informatie?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen!

Contactformulier

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Verkeerde
code ingevuld

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Fout ontdekt?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig: