menu
ISBN: 9789001298678
Beschikbaar op studiemeister

Business marketing

Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld zijn bijvoorbeeld contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Daarnaast is er in het boek ruime aandacht voor de interactie tussen organisaties, netwerken en samenwerking. Ook komen nieuwe vormen van aanbesteding aan bod, zoals Performance Based Contracting (PBC) en Best Value Procurement (BVP).

Op studiemeister vind je bij deze titel de volgende onderdelen:

  • Samenvattingen
  • Hoofdstuktoetsen
  • Ondersteunde materialen voor docenten

Onjuiste informatie?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen!

Contactformulier

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Verkeerde
code ingevuld

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:

Fout ontdekt?

Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig: