De wereld van retail: een boeiende en dynamische wereld!
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe de detailhandel in de praktijk werkt. Retailmarketing helpt je om kennis op te bouwen over de detailhandel en geeft tegelijkertijd inzicht in de dynamiek van deze branche. Het boek helpt je om je voor te bereiden op een carrière in retail.
Retailmarketing geeft je antwoord op vragen als:
In Retailmarketing ligt de nadruk op het beantwoorden van de vraag: hoe werkt retailing? Die vraag is met name interessant omdat nieuwe werknemers in de retail zelden in een situatie komen dat zij direct te maken krijgen met het opzetten van volkomen nieuwe retailconcepten of nieuwe businessmodellen. Vaker ga je bij bestaande bedrijven werken, waar de aandacht meer gericht is op verbetering, optimalisering en digitalisering van bestaande activiteiten. In toenemende mate zie je dat naast digitalisering ook innovatie een rol speelt, niet alleen op technologisch gebied, maar ook in de vorm van nieuwe businessmodellen.
Kortom, Retailmarketing biedt je heel praktische handvatten voor jou als toekomstige retailprofessional!
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig: