Je wilt je communicatieve vaardigheden verbeteren zodat je professionele gesprekken kunt voeren. Gesprekken in organisaties leert je hoe je dat doet. Hoe zit je een projectteam voor? Hoe motiveer je mensen? Hoe voer je lastige gesprekken? Door de oefeningen en rollenspellen uit het boek te doen, leer je de basisvaardigheden toe te passen.
Met Gesprekken in organisaties leer je de basisgespreksvaardigheden die in vrijwel elke professionele gesprekssituatie van belang zijn. Mensen in organisaties moeten vaak (mondeling) met elkaar communiceren om taken uit te voeren en om de doelstellingen van de organisatie te halen. In het boek staan praktische voorbeelden waarin de toepassing van gespreksvaardigheden en gespreksmodellen concreet worden beschreven. Het boek maakt de begrippen ‘organisatie’ en ‘communicatie’ concreet.
Gesprekken in organisaties geef je antwoord op vragen als:
Je leert het met Gesprekken in organisaties.
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig:
Om je goed te kunnen helpen hebben we de volgende gegevens nodig: